Concurso de Nadal 2013

Panxoliña de Elba
Debuxo de Juana

A entrega de premios do concurso navideño tivo lugar o venres, 20 de decembro, na biblioteca durante a festa de Nadal no recreo. Alumnado de diferentes cursos achegouse para participar e ver a exposición  "O Nadal na Coruña".

O premio na categoria de relato foi para Lucía Barbosa Uzal de 2º de ESO co conto "A maxia do Nadal"

O premio de Debuxo foi para Juana de 1º de ESO

O premio de panxoliña foi para Elba Iglesias Cambón de 1º Bac. ciencias que presentou un orixinal traballo no que combina a expresión plástica e literaria

A maxia do Nadal por Lucía
                   Da miña árbore do Nadal comenzaron a saír unha especie de estreliñas. Eu estaba
sentada no sofá e, de súpeto, as luces da árbore comenzaron a entonar unha canción do
Nadal. Non podía crer o que estaba ver. As boliñas saltaron e saltaron polo meu salón, e
cada adorno da árbore cobrou vida. Nun intre, a miña sala converteuse nun pase
fantástico dun espisodio navideño. Cada adorno quería dicirme algo; as bolas falaban
entre susurros e os adornos bailaban ó ritmo da música. De súpeto escoitei o meu nome,
cunha voz cálida e doce que me desexaba un bó Nadal e un feliz ano novo. Sentín unha
paz infinita e moitas gañas de estar coa miña familia e darlles unha aperta moi grande.
                     Pouco a pouco o baile foi parando e a música deixou de soar. Abrín os ollos e a á 
estaba colocada como a deixáramos esa mesma tarde. Despertei da miña sesta máis
contenta que nunca,esperando que chegara a noite para cear coa miña familia e abrir os
agasallos que esperaban por mín baixo baixo a miña árbore máxica.

Comentarios

Publicacións populares